Terápia a klaviatúra segítségével


Blogírásom kezdetének napja: 2019.07.19
Zara életkora: 25,5 hónap
Az én életkorom: 29,5 év


Kedves Olvasó, családtag, barát, ismerős!
Felhívom a figyelmed, hogy ez a blog nem egy megszokott, agyoncicomázott, mázos, trágárszavaktól mentes iromány lesz. Nem akarom itt senkinek az eszet osztani, pusztán azért kezdek bele, hogy kiöntsem a szívemet, lelkemet. Az egyik kineziológusom javasolta egyszer, hogy nyugodtan kezdjek el írni, mert valószínűleg enyhíteni fog a mindennapi stresszen, lelkisérelmeken, fájdalmakon.
És most hirtelen, ezen a napon, úgy gondoltam, hogy „miért ne???”. Sőt továbbmegyek… Tudom, hogy megfognak néhányan „kövezni” érte, hogy „ hogy mer ez a nő panaszkodni, mikor mindene megvan?, jó dolgában már nem tudja, hogy mit csináljon”. De tudjátok mit, nem érdekel.

Világéletemben úgy nevelkedtem, és persze olyan személyiséggel is születtem, hogy mindig első helyen szerepelt, hogy ki mit gondol, mit mond Rólam. Ezt nevelte belém Édesanyjám is, aki szintén így élt.
„Jaj, nem aludhat itt a fiúd, mert a szomszédok meglátják a kocsiját, és mit fognak mondani. Jaj, miért ezt a ruhát veszed fel, kint van a segged, kurvának fognak tartani.” És még sorolhatnám napestig.
Próbálom levetkőzni magamról ezt a dolgot a mai napig, de egyelőre még csak nagyon apró lépésekkel vagyok előrébb, talán…

Bízom benne, hogy sok anyukának nyújt ez az olvasmány egy kis enyhülést a mindennapi fáradalmakhoz, ami a gyerekneveléssel jár. Remélem, hogy ezáltal én is megbocsájtok majd magamnak sok mindenért, a mindennapokért, azért, hogy igenis, nem baj, ha néha panaszkodok, ha néha azt érzem, hogy nekem van a világ egyik legnehezebb természetű gyereke.
És persze, ami a legfontosabb lenne, azt remélem, hogy egyszer tényleg őszintén szeretni fogom Önmagamat, és nem keresek állandóan hibát magamban, és nem érzem azt majd mindennap, hogy engem nem lehet szeretni.

Szóval jó olvasást 😊! Innentől kezdve több lesz a hideg mint a meleg, sok lesz a csúnyaszó és a negatív élmény, de a béna és szánalmas helyzetekből lesznek néha a legjobb vicces történetek!

Kerchner Dóra

Gyömrő, 2019.07.19


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

13. RÉSZ: TÚL AZ ÓPERENCIÁN - II. RÉSZ

10. RÉSZ: HIÁNY...

9. RÉSZ: SZABADDÁ VÁLNI